Read Time:1 Minute, 42 Second

Concluzii după sondajul INSCOP Research, după ce toți și-au dat cu părerea:
✅

✅ Este dovedit, simpatizanții Fcsb au educație primară. Aceștia sunt revoltați prin mediul online și își caută alte scuze.
😂😂 Ciolacu și-a luat o mare țeapă. În disperarea de a atrage electoratul, acela care votează fără raționament, a încălcat toate argumentele legale și morale, și tot degeaba. Conform sondajului, aceștia simpatizează cu partidul AUR. „Ce bine îmi pare că ai luat țeapă…”
⌛⌛ Nu știm dacă Radu Naum sau Vlad Moraru a dezbătut acest lucru, așteptăm emisiunile despre stadioanele care nu produc bani, fiindcă ar fi păcat să fi vorbit doar de Stadionul Steaua atâția ani.
🐒🐒 Mironică este exemplul cel mai bun atunci când vrei să evidențiezi un jurnalist slab. Acesta a scris un editorial în care afirmă că brandul Steaua a decăzut, pentru că nu se găsește în top, deși se precizează peste tot că a fost un studiu doar pentru echipele din prima ligă. Din nou, atât el, cât și alte bloguri sinistre încearcă, prin orice mijloace, să pună clubul Steaua într-o lumină negativă, ignorând modul penibil în care o fac. Îi aducem aminte, încă o dată, acel cotor de pară pe care l-a primit în cap nu a fost aruncat de „armata și apelul bocancilor” (cum îi place să spună), ci chiar de idolul pe care îl apară, nea Gigi Becali.
🙄🙄 Beldie, un alt jurnalist pe care îl bănuim a fi pe statul de plată din comuna Berceni, scrie surprinzător un editorial „Cei mai mulți suporteri nu înseamnă cea mai iubită echipă”, prin care explică cum că „cea mai populară” nu înseamnă evident și cea mai iubită, fanatică sau calitativă.
❓❓Fiind o întrebare deschisă, oare cei de la INSCOP au pus răspunsurile „Steaua” în dreptul Fcsb, ținând cont de „educația primară”? Nu de alta, dar este cam mic procentul „alta” unde ar trebui să fie în mod normal contorizat.
„Proști, dar mulți”, pe asta se bazează și Marcel / La anul vă cere să puneți ștampila pe el.”

#înGhenceadoarSteaua#CeiCareNUauTrădat#spiritdeluptă#aicieSteaua#vremSteauaînA

Steaua

Comunicat de presa

Advertorial

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Previous post Media Info News: Noul proiect al lui Daniel Lăcătuș pentru un jurnalism de calitate
Terra Salin și Diferența Între o Salină Urbană Performantă și Una Tradițională Next post Terra Salin și Diferența Între o Salină Urbană Performantă și Una Tradițională