Managerii firmelor din România au traversat ani plini de provocări și de lucruri neprevăzute. Grație capacității lor ridicate de adaptare, peste media europeană, ei s-au reinventat și s-au reorganizat de mai multe ori în ultima perioadă.
Acum, pandemia a trecut, dar lucrurile sunt departe de ”normalul” de acum doi ani, de dinainte de restricțiile Covid. Clienți nu mai sunt aceiași nici ei, ci gândesc și acționează în alt mod. Unele din activitățile de marketing care funcționau bine în România în 2018 sau în 2019 acum nu mai dau rezultatele așteptate.
,
Ghid de idei de marketing 2022
Special pentru managerii în căutare de noi strategii de marketing a fost lansat Ghidul de idei de marketing pentru perioada post-pandemie. Acest ghid vine în sprijinul antreprenorilor, directorilor generali, directorilor de marketing și de vânzări în căutare de noi instrumente și tehnici pentru a ajunge cu mesajul la publicul țintă, într-o manieră care să le maximizeze șansele de a obține rezultatele dorite. Acest ghid al ideilor de marketing acoperă toate canalele online aflate la dispoziția oamenilor de marketing: social media, SEO, email marketing, reclamă PPC sau lead generation. Marele avantaj al acestui ghid este că vine cu idei aplicabile imediat, cu rezultate rapide.
Focus pe îndeplinirea obiectivelor de marketing și vânzări
Ghidul ideilor de marketing se bazează pe experiența unui consultant specializat în livrarea de servicii marketing online pentru afacerile din România. Folosind strategii de marketing cu rezultate foarte bune în această perioadă, cunoscând la nivel de detaliu noile instrumente de marketing disponibile de la Facebook, Instagram, LinkedIn sau Google, autorul ghidului dezvăluie secretele meseriei și vine în întâmpinarea celor interesați de maximizarea rezultatelor de marketing în perioada post-pandemie.