Read Time:1 Minute, 11 Second

Continuăm să tragem un semnal de alarmă legat de ceea ce se întâmplă la clubul Steaua București sau, mai bine zis, legat de ceea ce nu se întâmplă.

La fotbal, clubul Steaua a pus în vânzare abonamentele pentru sezonul competițional 2022-2023 (pe siteul entertix și la casele de bilete ale Stadionului Steaua).
Pentru că, la final de sezon, tot clubul va fi cel care ne va reproșa faptul că nu au fost vândute decât câteva mii de abonamente, le reamintim:

  • Steaua nu a precizat care este obiectivul din acest an. Un nou sezon de amicale? Cine își asumă acest amatorism?
  • Nu există un departament de comunicare sau de marketing în club. Totul pare a fi blocat în anii ’50. Nimeni din club nu ia atitudine atunci când numele Stelei este atribuit altei echipe, lăsând loc interpretărilor și propagarii minciunii.
  • Nu se știe care este planul pe termen lung al echipei de fotbal. Promovăm acum, la anul? Ne axăm pe creșterea de jucători sau dorim performanță?
  • Am înțeles că Steaua nu poate cumpăra jucători, dar nici nu poate primi bani pe jucătorii din echipă? Nu știm nici un jucător pentru care Steaua să fi primit bani din transferul acestuia, deși la Steaua au fost peste 100 de jucători în ultimii 5 ani. Nimeni nu se gândește la „sustenabilitate”?
  • în plus, următoarele partide amicale, care se vor juca pe Stadionul Steaua, vor fi fără spectatori.

Steaua

Comunicat de presa

Advertorial

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Previous post Caștigatorii tombolei VALURI de BINE organizata de Asociația CONIL au fost desemnați
Next post Programul Stelei în sezonul regulat al Ligii a II-a